Ювілей Лесі Українки - 150!

 25 лютого -  150 років з дня народження Лесі Українки

Як дитиною, бувало,

Упаду собі на лихо,
То хоч в серце біль доходив,
Я собі вставала тихо.
«Що, болить?» – мене питали,
Але я не признавалась –
Я була малою горда, –
Щоб не плакать, я сміялась.
А тепер, коли для мене
Жартом злим кінчиться драма
І от-от зірватись має
Гостра, злобна епіграма, –
Безпощадній зброї сміху
Я боюся піддаватись,
І, забувши давню гордість,
Плачу я, щоб не сміятись.
2.02.1897
Леся Українка - Лариса Косач-Квітка, народилася у Новограді-Волинському 25 лютого 1871 року.
В 5 років вона почала самостійно писати п’єси.
В 8 – написала свій перший вірш.
В 12 - зробила переклад книги Миколи Гоголя "Вечори на хуторі біля Диканьки"
В 19 - написала для молодших сестер «Стародавню історію східних народів».
Перші вірші Лесі були опубліковані в 1893 році


УНІКАЛЬНИЙ ЗАПИС СПОГАДІВ ІЗИДОРИ КОСАЧ-БОРИСОВОЇ,

 СЕСТРИ ЛЕСІ УКРАЇНКИ